تجلیل از خیر مسجدی در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تجلیل از خیر مسجدی در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان، خیرین و خانواده های معظم شهدا و نیز الگوسازی برای نمازگزاران، از کرامت زارع یکی از خیرین روستای ریگ سلمی تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان، خیرین و خانواده های معظم شهدا و نیز الگوسازی برای نمازگزاران، از کرامت زارع یکی از خیرین روستای ریگ سلمی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: زارع تاکنون در زمینه پرداخت هزینه های ساخت و ساز مسجد اعم از گچ کاری و کاشی کاری با ما همکاری داشته است.


وی بیان کرد: این خیر مسجدی همواره پیشگام در کمک مومنانه به نیازمندان است و در روزهای اخیر ۳ دستگاه کولر گازی خریداری کرده و به ۳ خانواده نیازمند از اهالی روستا اهدا کرده است.


زارع ابراز کرد: زارع از ارکان کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم است و همواره ما را در انجام فعالیت های مسجد محور یاری می کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم بهانه ای شد تا در راستای ترویج فرهنگ نذر و کارهای خیرخواهانه از این خیر مسجدی تجلیل کنیم.


وی تاکید کرد: تجلیل از خیرین موجب می شود تا سایرین نیز در حد توان نسبت به انجام کارهای خیرخواهانه تشویق و ترغیب شده و در حد توان در این کارهای خداپسندانه مشارکت کنند.


زارع اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون علی رغم محدودیت های مالی ما سعی کردیم این طرح را اجرا کنیم.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج عنوان کرد: از ابتدای شروع این طرح، رویکرد ما، تجلیل از نخبگان مسجدی، فعالان قرآنی، کادر درمان و خانواده های معظم شهدا بوده است و امیدواریم بتوانیم طرح ملی سه شنبه های تکریم را همچنان ادامه دهیم.



وی در خاتمه یادآور شد: امروز توفیقی حاصل شد تا به صورت حضوری بهمراه هیئت امنای مسجد و نیز از طریق ارتباط مجازی با ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از زارع خیر مسجدی تجلیل کنیم.

پایان پیام/ 586